Naše marketingové oddělení je členem mezinárodního týmu marketérů s působností ve 44 evropských zemí. Patří k dynamicky se rozvíjejícím oddělením v naší společnosti, které je v neustálém „pohybu“ a všemi dostupnými moderními marketingovými nástroji neustále usiluje o budování povědomí o produktech a značce naší společnosti v rámci oboru. Plánuje, analyzuje a realizuje marketingový mix pro ČR a SK podle potřeb trhu a zákazníků. Marketéři pracují aktivně mimo jiné také s mediálními partnery, či vyhledávají a navazují spolupráci se strategickými partnery a sdruženími. Zajišťují také oborové vzdělávání, ať už formou školení a workshopů pro samotné dopravce a dispečery, nebo formou odborných seminářů ve školských zařízeních. Naše společnost se tak podílí na přípravě studentů na jejich budoucí uplatnění v dopravním oboru. V neposlední řadě také aktivně spravují a komunikují na sociálních sítích.